Friday, August 03, 2012

rusuhan jiwa

jiwa merusuh
hati huru hara
ramadhan yang seharusnya tenang kini bagai ada gempa

ini semua sebab kebaya oren yang berpuaka
apa sebab tiba-tiba saja dia mengecut selepas kena basuh
hingga saya harus dan wajib dan perlu lebih kurus untuk nampak cantik bila pakai dia

hilang rasa tenang ramadhan
rusuhan jiwa dah bermula

dah 14 ramadhan, tapi penimbang tu macam tak sukakan saya


6 comments:

crunchyahcock said...

hahahahahahaha..... elehhhh salahkan penimbang pulak.

cuba pakai penimbang kat market yg jual daging tu. mesti betul

yang jauh di sana said...

kak eta ada jalan penyelesaian...rena pakai baju kurung...biarpon mesin penimbang tu kurang mesra alam...kurang2 bila pakai baju kurung orang tka perasan pon pasal tu :)

roman said...

rena..
apa dah jadi???????????

mat jan said...

rom..

bawak rena pegi world of cartoon

biar dia pilih baju raya dia kat sana

and charge to my card

roman said...

haha..
giler ah ko jan..
berbunyi seperti seorang CEO

rena, meh kita pegi baju raya baru meh

nak baju apa?
mickey mouse? bugs bunny? tazmania?

rena said...

ahcokck :
i tak suka penimbang tu.

kak eta yg jauh :
dah beli baju kurung dah.
yieehaa!!

roman :
ko pegi tanya soklan tu balik depan cermin ikea sekarang jugak

mat jan :
KEJI!!