Friday, September 23, 2011

baju kurung

dialog rahsia bonda dengan che amid pada pagi saya berbaju kurung nak pergi kerja.

"tak padan dengan kecik-kecik dulu. mana nak dia pakai baju kurung. baju kurung sepasang jer setahun. itupun pakai pagi raya jer.lepas tu tukar pakai baju lain"

bini che amid ni tak ingat ke uniform sekolah tu pun baju kurung.

btw, che amid sila tukar pintu kalis bunyi pls!!

3 comments:

Atikah Binti Rostam said...

Mulut manusia ni mmg susah nk tutp kak.. hmm~ buat tu salah buat ni salah. Yg tahu hanye nk kritik je. Kalo yg membine tu xpe la..ni, x.

http://indacloud.blogspot.com/2011/09/what-tv-can-do.html

Ni entri sye, kalo senang bace lah. :)

Assalamualaikum.

mat jan said...

atikah,
jangan emo2 yer


dari abg mat jan yang tolong jawab on behalf of kakak rena

rena said...

baik batul abang mat jan

ABANG mat jan

ABANG

ABANG

A B A N G

hahaha