Wednesday, June 15, 2011

muat

sudah berhari-hari tak berselera nak makan. hampir lupa pada bau wangi padprik ayam, ikan gelama goreng garing dengan sambal belacan makcik cafe. dan juga telur dadar kosong yang gebu. 

breakfast pagi yang paling setia ialah black coffee.

waktu lunch kini hanya ada milo. ataupun nescafe. ataupun biskut tiger. ataupun biskut jagung.

makan malam ialah apa saja yang ada dalam peti ais. apple. atau oren. atau ais krim. atau yoghurt. atau air kosong.

entahlah

ini masalah dia. tapi saya pula yang begini.

saya rasa, mungkin sebab saya betul-betul muat kasut dia sekarang

mungkin lah

5 comments:

Cik Kopi said...

Saya sangat gembira mendengar kopi menjadi peneman pagi untuk Cik Rena...

Tapi...kalau diri sendiri tak makan, macam mana nak tolong support org yg satu lagi?

mat jan said...

aku baru ingat nak belanja nasi kandar

dan lamb chop

dan cheese cake

dan nasi lemak paru sambal pedas

noni said...

u bukan muat kasut dia

u stoking dia

nik said...

pegi makan Appeton

m i n e r a l . . . said...

bahaya tu... depression atas sesuatu yg kita hanya fikirkan...bukan kasut sendiri...focus erkk cik rena, igt masalah utk diselesaikan bukan hanya difikirkan :)