Monday, March 14, 2011

PAINTBALL 020311


baru tahu rupa-rupanya ada seorang ultraman sebagai ahli kumpulan


gambar blur. sebab photographer kaget. bila dengar bunyi shoot, dia pun lari bersama-sama.



tapi tetap jugak kena tembak. kitorang hanya dilarang tembak marshall. tapi tak dilarang tembak photographer. *wink


Sarjan Hassan. Leftenan Adnan. Chin Peng


menyorok belakang kereta la konon. tapi akhirnya tertembak jua.
dan terkalah jua. hahaha!!

tapi lepas kena tembak semua kumpul ramai-ramai dan bergambar dengan gembira. yang paling gembira ialah lelaki dengan vest kuning tu. itu CEO saya. sungguh bergembira sebab tak kena tembak.

ahli-ahli menembak dan tertembak dan ahli-ahli marshall.

lebam kena tembak


4 comments:

roman said...

la.. betul la kompeni hantar korang main paintball???

aku ingatkan koyg main2

Aan Andes said...

adoi teruknya. seketul besar lebam. berapa hari sakit ni hehe

rena said...

roman..
eh tak lah.. kitorang pakat2 ponteng keje and pegi main paintball sorok2

aan..
lebam jer yang meriak lebih. tapi sakit dlm 3 hari jer.

noni said...

now i know kenapa this gurl rajin pakai long sleve shirt lately.

rupa2nya nk cover lebam