Wednesday, July 14, 2010

bonda

pagi kelmarin bonda bercerita tentang khemah dan kerusi meja

pagi semalam dia bercerita tentang kain net untuk door gift

pagi tadi dia buka pula cerita tentang cat bilik

dan semua cerita 5-10 minit dia akan berkesudahan dengan ayat "nanti hujung minggu ni tengok-tengokla nak buat macam mana"

hmm... itu ayat warning sebenarnya. sebab sudah dua minggu berturut hujung minggu saya penuh dengan aktiviti poya-poya muda-mudi yang lansung tak de kaitan dengan persiapan kahwin.


yer, baiklah. hujung minggu ini saya mula belek-belek majalah pengantin.

ngee!!

2 comments:

Aan Andes said...

Haha cepat yangggg..dah bulan 7 ni :D

rena said...

hahaha..
itula pasal aan..
me mcm malas2 jer ni..