Friday, March 05, 2010

S E K O L A H

sejak isnin minggu lepas saya asyik berharap supaya lokasi koordinat 8.30-5.30 saya ini dipanggil SEKOLAH.

sebab bila ianya ialah SEKOLAH, saya boleh balik dan bercerita pada che amid dan bonda yang SEKOLAH sekarang kurang best dan banyak kerja, dan banyak aktiviti ko-k, dan banyak game putar belit macam snake and leader, dan makanan kat kantin asyik sama jer dan pengawas pun sama nakal dengan budak nakal kat SEKOLAH tu. maka saya boleh pujuk bonda dan che amid untuk tukarkan saya ke SEKOLAH lain. (yeay, dalam diam)

tapi rupa-rupanya ia ialah bukan SEKOLAH. maka, saya tak boleh tukar SEKOLAH.

HMMPHH!!! sedikit kecewa dengan harapan yang termusnah ini

3 comments:

nellyberry said...

Kalau boleh tukar keje macam tukar sekolah...tiap2 kali sekolah baru, kena kasut dan bag baru...baru semangat skit. Hehe ;)

nellyberry said...
This comment has been removed by the author.
rena said...

nelleberry..
me suke!!!!