Monday, March 29, 2010

kejayaan

belon warna warni dah mula terbang

cat nippon bulat-bulat yang dalm iklan tu pun dah mula menari-nari

awan dah mula menggebu-gebu

VIVA MERAH DAH OK!!!

terima kasih pada abg bob pomen yang memang smooth giler buat keje dan bersuara nyaring. serius, suara dia memang nyaring. sudahlah bercakap kuat, sampaikan che amid pun terpaksa mendoublekan jarak kedudukan dia bila berhadapn dengan abg bob. che amid memang peka dengan kondisi yang boleh membahayakan gegendang telinga dia. tapi dia lagi peka dengan resah anak pompuan dia ni. pukul 6pm dah ajak pergi workshop abg bob walaupun dah berkali-kali abg bob pesan nanti bila kete siap dia akan telefon. hasilnya, terpaksa tunggu sejam lebih sebab abg bob baru nak polish viva masa kami sampai.
apalah sangat sejam lebih tu.. demi viva merah, seminggu pun saya sanggup berkhemah kat workshop abg bob (kalau che amid bagi la n kalau bonda sanggup buat nasi goreng ikan bilis tiap-tiap ari)

2 comments:

phantom said...

saya rasa awak seorang penulis yang baik.sangat atmoferik diskripsi awak.

rena said...

phantom..

ngee!!! lama tak nampak kamu. thank u. nant dtg lagi :)