Tuesday, January 05, 2010

its a twenty ten!! (and orang-orang bawahan saya)

ok, apa yang ada dalam tahun ni

1. haiqal dah masuk darjah dua. bermaksud dia dah tujuh tahun plus jadi anak sedara saya. kami dah kurang bergaduh. tak macam dulu. dia dah belajar untuk mengalah malah kadang-kadang saya rasa macam saya sorang jer yang buli dia. saya mintak duit hari jadi dia pun dia bagi jer. tak perlu gaduh-gaduh or tanpa sebarang perjanjian untuk bayar balik duit tu.

2. anisha.. huhuhu. sebut nama pun dah ketar jari kelingking. tiada sebarang tanda-tanda perangai mengamuk dia akan surut. saya doakan dia dapat adik cepat-cepat. biar dia tahu langit tu tinggi ke rendah!! hahahaha

3. qashah dah makin montel. serius, kalau cucuk jari kat pipi dia, jari akan tenggelam. kepala punyalah berat sampaikan tiap kali saya berjaya tidurkan dia, mesti lengan saya kebas.

4. heri @ adik saya @ jejaka kapal minyak dah bekerja. saya dah merasa gaji pertama dia. yuhuuuu.. dah jarang menelefon sebab jadual kapal dia tak menentu. last dia telefon is minggu lepas and ajar saya term-term yang dia guna atas kapal. contoh : wing, trim, tangki, forward, backward, bla bla bla..

No comments: