Monday, December 14, 2009

ini kisah potong rambut

selalunya, misi menjejakkan kai ke salon rambut hanya berlansung selepas tarikh hari lahir, tapi tahun saya berjaya potong rambut dua hari sebelum aidiladha. gigih menunggu setengah jam untuk potong rambut sebab orang ramai dengan baju kurung hijau raya tahun 2004 dan tudung hitam belit-belit. mujur saya bawa organizer starbucks yang didalamnya hanya penuh dengan conteng-conteng merapu saya tiap-tiap malam, maka saya boleh buat-buat sibuk membelek organizer tersebut. sampai rumah pukul 9 malam. dan sebab shah kata dia nak datang raya haji nanti, sengaja saya diamkan cerita ini pada dia. konon-kononnya nak buat surprise. alih-alih time raya haji, dia tak jadi datang dan cerita potong rambut basi tu disampaikan waktu saya dah tiga empat kali cuci rambut. biasalah, bila rambut pendek, makin senang nak cuci n bilas. so rajin la sikit cuci rambut. lagi 15 minit nak balik. tak sabar. saya beli shampoo baru semalam. ngee!!

read: cerita ini pun sebenarnya dah basi.


3 comments:

crunchyahcock said...

sebab tu nampak kulat naik kat sebelah entry... citer basi!!

bwekkk!!! ;p

mat jan said...

rena kalau potong rambut pendek sebijik mcam oreo aku

rena said...

ahcock..
eleh, basi pun baca jugak

wekk!!!

jan,
aku lagi comel ok!!!