Friday, September 04, 2009

si pembuli anisha



rasanya baru sangat-sangat saya bercerita tentang kelahiran anisha. kini dia ialah pemegang watak pembuli nombor satu dalam keluarga besar che amid. mangsa pembulian dia tak lain tak bukan ialah haiqal. tapi sehebat manapun dia membuli, dia pasti kalah dan menangis sekuat hati bila tengok atok pakai helmet hitam. (boleh takut tengok orang pakai helmet hitam? tak macho lansung!!) anis bakal dapat kawan. insyallah en teruna sulung akan dapat baby sebelum raya tahun ni. at last, cik dyan dapat jugak merasa macam mana ada anak sedara. hehe, cik dyan.. boleh la kita buli budak kecik tu lepas ni. saya tahu, selama ni awak tak sampai hati nak buli anak sendiri kan?? bonda sejak semalam asyik risaukan kakak ipar saya.

tekaan saya hari ini: lauk berbuka puasa dia mesti tak grand sebab dia tengah gusar dengan keadaan menantu perempuan dia yang rajin sangat basuh pinggan tu.

update terbaru: saya baru lepas telefon bonda. confirm!! bonda hanya masak gulai lemak pucuk ubi dan ikan selar goreng serta sambal belacan dan ulam timun untuk berbuka.

sabar yer bonda.. insyallah semua ok.

hmm, nanti kita sambung bila en teruna sulung dah dapat title 'ayah' ok.. saya nak telefon kakak ipar saya yang bakal dapat title 'ibu' sekejap.

4 comments:

13may said...

gulai lemak pucuk ubi...best!

mat jan said...

knape muka nisha macam muka time kecik2??????????

masaklemakrebung said...

wah.. macam penjahat jepun..... takut nengoknyer... kalau ngan ilya confirm ilya kalah punya....

rena said...

may..
best eh? hmm.. patutla semua org dalm family sy suka mkn lauk tu..

jan..
mana ko tau muka aku kecik2 camne?

masaklemakrebung..
betul la.. kan saya dah letak nama dia Omeizuka Anisha