Wednesday, August 19, 2009

dia dah perasan

dia dah perasan. sedangkan saya sendiri tak sedar. saya kira mesti dah lama dia simpan nak tanya soalan ni, tapi sengaja di delay. tapi agaknya semalam dia makin pelik bila saya bersungguh-sungguh bercerita tentang filem Hindustan yang saya tonton minggu lepas. tak dapat tahan, akhirnya dia tanya jugak

“u, dah makan kerang eh sekarang? i noticed dah 3 kali u told me u mkn nasi lauk kerang. u ok tak ni dear?”

saya tak kisah kalau dia tanya pasal kerang sebab dulu saya memang tak sukakan makhluk laut yang bercengkerang itu.


tapi dia tanya saya “u ok tak ni?”

pelik sangat ke kalau makan kerang?
hmmphh!!

3 comments:

Aan Andes said...

Hahaha me know u sukaa sbb dia concernnn lalalala.

rena said...

aan..
haha, pandai la..

pye:rudz said...

prihatin pun salah kah? ehhee...