Thursday, June 11, 2009

maafkan kami.. jeng jeng jeng!!

entry mintak maaf pada kak zela.. sebab menghabiskan coklat Cadburrynya tanpa rasa was-was, segan silu dan sungguh tak malu

saya tak berniat pun nak habiskan coklat akak, selalunya kan saya makan sikit-sikit jer. tapi tadi bila saya perasan ada satu akaun yang surat remindernya dah tersalah hantar pada alamat lain, saya dah jadi macam ni. walaupun tadi bos saya dah memfitnah-fitnah saya konon-kononnya itu kesilapan saya, tapi semuanya dapat saya tangkis dan lawan balik sehingga saya berjaya menuding kesilapan itu kepada sistem yang kadangkala betul dan kadangkala tak betul, saya kira.

sedikit puas hati bila akhirnya dia bersetuju yang kesalahan ini bukan dicipta oleh saya. tarik nafas dan sila bangga rena.

tapi kan kak, saya tetap tak puas hati bila sistem ni jadi macam ni. sebab tu saya makan coklat akak sepuas hati.

kak, esok saya ganti coklat akak!!!


p/s: kak yati, akak pun bertanggungjawab atas kehabisan coklat kak zela ni. jgn nak lepas tangan jer!!!!

3 comments:

adik kak zela said...

tiada maaf bagimu


hahahahaha!!!

masaklemakrebung said...

eh... ari ni kak yati dah ganti ngan eskrem tau.... yang lain awak jawab sendiri.. kesian system tu.. slalu di jadikan sebab...

sib baik bukan akak yang create system tu... huh

rena said...

jan..
x payah nak menyamar, aku dah kenal dengan gelak ko tu.

lagipun kak zela x der adik!!!

masaklemakrebung..
xper, nanti kalau ada siti nur sistem mesti saya sayang giler kat system ni...
hehehe..