Friday, May 08, 2009

random things I

sebab dah lama tak update.. saya bagi rumusan untuk kamu

hubungan saya dengan viva merah saya sudah melebihi setahun. kami sudah 'renew' perjanjian hubungan baru untuk setahun lagi disaksikan oleh JPJ dan Mayban Etiqa

en teruna bongsu sudah tamat pengajian. kini bersenang lenang di rumah 24jam sehari. remote astro kini beralih tangan. kini semua terpaksa tonton rancangan pilihan dia.

outing saya dengan tuan-tuan puteri hari itu, menghasilkan beberapa voucher KFC, sample produk Biotherm dan sehelai dress warna ungu yang cantik.

oh ya.. saya dengan rasminya telah mengumumkan cerita skandal saya yang selama ini menjadi rahsia kepada mereka

anis dah pandai berjalan. tapi masih belum cukup latihan, kata cik dyan

mat jan emailkan saya gambar terbaru dia.. tetap dengan baju hijau kegemaran dan memakai topeng death vader. kesimpulan: dia tetap gila macam dulu

sifat tamak saya semakin menjadi-jadi. meskipun baru saja membeli sehelai dress ungu, tapi saya tengah angaukan sehelai dress putih pula

aktiviti jalan-jalan ke pesta buku hari itu berakhir dengan lambakan novel-novel di dalam bilik tapi semuanya masih belum saya baca hingga sekarang

sejak isnin saya asyik mendengar lagu Mad World nyanyian Adan Lambert.. suara Adam ni rawks!!!

untuk tiga minggu saya hanya perhatikan dia. baru minggu lepas saya dapat dia. (read: dia = beg besar warna krim dengan bunga besar warna coklat)

No comments: