Thursday, February 26, 2009

Tag Art

1. saya orang Kelantan. kod negeri dalam ic saya ialah 03. dan di rumah, kami semua menggunakan bahasa Kelantan untuk berkomunikasi

2. saya hanya memerlukan nasi dengan telur dadar kosong untuk mengenyangkan perut saya dan membuatkan saya tersenyum comel

3. Cpu saya waktu di universiti dulu namanya Kapten Razak

4. saya boleh lupakan Haagen-Dazs jika saya dapat Tropicana

5. antara teh dan Nescafe, saya lebih sukakan Nescafe

6. perkataan English pertama yang saya belajar dari abang saya ialah ELEPHANT

7. masa saya kecik-kecik, setiap hari saya akan bergaduh dengan adik saya hingga bonda pun dah bosan dengan aktiviti harian kami tu

8. tapi sekarang, dia dah jadi adik yang baik dan kadangkala abang yang baik pada saya

9. saya rasa tiga tahun di universiti seperti tak cukup, saya nak jadi student balik!!

10. saya suka handcraft. saya tak kisah kalau tak makan pun bila dah start buat keje-keje ni

11. saya pun tak tahu, bila nampak kucing saya pasti akan senyum

12. saya tak boleh skip meals. nanti saya sakit perut

13. selain itu, saya juga tak boleh makan terlalu banyak atau terlalu sedikit, juga akan sakit perut

14. saya selalu rasa bersalah selepas saya marah pada seseorang

15. saya suka buat jigsaw puzzle 1000 pieces dan bila siap, simpan bawah katil

16. pernah cuba buat kek badam. tapi disebabkan terlebih taruk esen badam, en teruna sulung pening kepala

17. saya kurang suka kari, atau apa saja yang bersantan

18. tiap kali makan, saya akan pastikan tiada sebiji pun nasi tertinggal dalam pinggan saya.

19. dulu, waktu saya sekolah rendah, bonda suka potong pendek rambut saya hingga ramai makcik di Pasar Besar Siti Khadijah tersilap memanggil saya ‘awang’

20. saya tak suka sos tomato dan sos cili. maka tiada istilah ‘sos lebih’ dalam burger gerai saya

21. saya suka warna pink tapi saya tak suka air bandung

22. saya tak suka nasi kerabu

23. saya tak pernah ada baju kurung warna hitam

24. saya sanggup tengok kartun Keroro daripada tengok drama melayu bersiri yang bosan. Berusaha askar-akskar semua!!!

25. saya teringin sangat nak minum vitagen masa jawab tag ini.

4 comments:

artisticklytouch said...

"Berusaha askar-askar semua!"

"Baiklah!"

muka comel tuh macam mana?

mat jan said...

hmm.. kind of teringat kat ko. lalu makan x sejak aku takde?

amrin said...

tak makan nasi kerabu tapi suka gila makan somtam..

isk

rena said...

art..
bagus sarjan 'Artoro'!!
berusaha lagi!!!

hmm.. muka comel tu...

muka comel la.. comel comel.. cute cute..
hihihi..

jan..
rindu..







nak mkn mcD.. yieehaa!!!

amrin..
penah jumpa melayu yg makan nasi dgn burger and mushroom soup? *wink