Monday, February 16, 2009

playlist saya

kakak rebung sudah semakin bijak sebab dari tadi main game susun-susun gambar. mesti IQ saya nanti tak setanding dia. isnin. biasalah, semua mellow-mellow lagi untuk buat kerja. lagi-lagi bila 'main system' sedikit tak stabil. maka, sebarang kerja yang berkaitan dengan customer terpaksa dipending. takut-takut data tak update. hmm.. sebenarnya ini alasan kami kepada bos supaya kami boleh berpoya-poya barang seminit dua.

playlist saya penuh dengan lagu melayu sepanjang zaman hari ni. mula dengan lagu Tan Sri P. Ramlee, Saloma kemudian ke zaman lagu A Ramlee, A Romzi and the Hooks, Sanisah Huri, Rafeah Buang, Suhaimi Meor Hasan dan beralih ke zaman Francesca Peter, Zaiton Sameon, Razis Ismail, Gingerbread, Kenny Remy and Martin dan selepas itu melompat ke zaman Wings, Search, Gersang, Ekamatra, Exist, Damasutra, Samudera dan selepas itu zaman dah mula sedikit berubah, Siti Nurhaliza, Nora, Liza Hanim, Nurul & Ajai and lepas tu keluar pulak Misha Omar, Anuar Zain, Flop Poppy, Spider dan sekarang lahir pula Hujan, Meet Uncle Hussein, Bunkface dan macam-macam lagi yang saya tak ingat dan tak tahu. ok, itu saja cerita playlist saya. tapi sepenuh-penuh lagu dalam playlist saya hari ini, ini jadi favourite saya..

"Ku mohon kan yang indah pada mu untuk ku tatap menawar resah ku kekal aku di situ harungi cinta"

hmm.. mestila lagu nyanyian ezad exist pujaan hati saya. *love

No comments: