Thursday, February 05, 2009

email

saya dapat emel mat jan hari ini. emel kedua dari dia sejak dia di uk. mat jan di uk? hmm, begitulah ceritanya. makhluk jahat itu sudah tidak lagi menghantui hidup saya secara live. mat jan kini di uk, menyambung pelajaran untuk dua tahun. dan selama dua tahun ini, dia hanya mampu mengganggu dan mengacau saya secara maya. tipu kalau saya katakan yang saya seronok bila dia jauh. emel dia tadi lagi buat saya rindu dia meskipun emel dia penuh dengan unsur-unsur busuk hati dan bersifat pengganas. dia masih lagi mengungkit dan merungut konon-kononnya saya tak tepati janji. berjanji mahu temankan dia naik erl dari kl sentral hingga ke klia tapi sampai sudah saya tak muncul-muncul. hello, saya demam ok!! please dont expect dengan demam 42'C saya boleh keluar bermain-main papan gelongsor dengan kamu. kalau saya tak pitam, confirm che amid yang datang dan melaung-laung sampai kita dua pitam. hehe..

2 comments:

Azhar Ahmad said...

Hoh. Mat jan yg nakal dlm geju tu kat uk?

rena said...

yer..
dia dah meninggalkan saya..
huhu