Monday, February 23, 2009

e m a i l y a n g s a y a t a k s u k a

gelisah. sekejap-sekejap check email. tiba-tiba saya jadi takut dengan MS Outlook itu. takut jika ada email baru. takut jika dia hantar email lagi. sebab bila dia hantar email, semua jadi huru hara. semua jadi kelam kabut. semua jadi tak menentu. sebab bila dia hantar email, saya mesti susah nak sambung kerja sebab saya akan asyik baca berulang-ulang kali email dia. dan walaupun saya berjaya buka MS Excel untuk sambung kerja saya, saya masih lagi fikirkan tentang isi email dia. dan masa itu muncul juga beratus-ratus soalan yang saya sendiri pun tak tahu jawapannya namun saya tetap tak mahu tanya dia. dan saya akan mula menyusun ayat sebagai balasan email untuk dia. dan tanpa saya sedar, muka saya memang betul-betul serius waktu itu. makin cepat la keluar semua kedut jahat di muka saya nanti.. isk!!!


kenapa dia hantar emel???

ah, tak sukanya saya!!!!!!!
(kalau boleh saya mahu font yang lebih besar untuk ayat ini)



6 comments:

m i n e r a l . . . said...

errr apa kata.. blockkan saje alamat email itu.... jejejejej

artisticklytouch said...

saya tak hantar emel....saya hantar tag...sila tuntut he he

jan said...

rilex la....

13may said...

saya nak emel awak juga ler....nak SPAM >:)

~imm~ said...

salam singgah.

err emel kalau kat opis saya maknanya keje baru. ajaib sungguh sbb emel slalu masuk jam 5.30-5.45 petang, kena siap time tu jugak, pdhal waktu balik 6 ptg.

bos mmg ada masalah mata agaknya, tatau tgk jam.

rena said...

mineral..
hihi, kejam juga kamu ni kan.. tp kalau boleh, nak juga saya buat macm tu *wink

art..
yer, yer.. baiklah. teman tren ku..

jan..
*sigh

13may..
kalau kamu yg spam saya, saya terima dengan senyum lebar.. ngee!!

imm...
salam kenal. :)