Tuesday, February 17, 2009

apa kata dunia

saya dah cari macam-macam resepi sandwich

saya dah baca semua spam-spam email saya

saya dah cari dan dengar lagu yang saya rasa dah lama saya tak dengar

saya dah buat macam-macam aksi akrobatik pada katak hijau saya

saya dah susun semua fail-fail saya dalam folder cantik-cantik

saya dah berjaya settlekan 7 sudoku

saya dah hoping ke banyak blog hingga saya sendiri lupa website mana sebenarnya yang menjadi tapak mula hoping saya

saya dah puas bergaduh dengan en paus yang penuh lipid sehinggalah dia sign out dari YM dia

saya dah habis cerita untuk bersembang dengan stella. sudah hampir pecah perut saya gelakkan dia bila dia cerita tentang kaler baru rambut dia


saya dah buat macam-macam tapi kenapa jam tu masih belum pukul 5.30??????

okey, ini entri bosan saya. entri bosan dan blank. entah bila akses sistem ini akan kembali ok. tapi buat sementara waktu itu, saya hanya akan melayang-layang dalam sawang-sawang yang kadangkala punya haruman vanilla dan kadangkala punya bau kopi pahit dan pekat. lagu ini untuk kamu. komen saya tentang lagu ini? lirik, muzik dan suara penyanyi-penyanyi dia.. semuanya bergabung dan membentuk satu istilah: INDON

apa kata dunia bila ku tak bersamamu
apa kata dunia bila melihatmu menangis

buah semangka di dasar laut
tak disangka hatiku terpaut
- apa kata dunia : melly feat dedi mizwar

No comments: