Wednesday, January 14, 2009

pagi ujian mamandu

soalan ujian :
saya perlu sampai ke office jam 7.00am pagi supaya tidak terlepas company bus jam 7.15am untuk ke glenmarie. yer, saya akan berpindah ke glenmarie isnin hadapan.

jawapan saya:
saya turun dari rumah jam 6.45am. memandu secara sopan dan mematuhi segala peraturan-peraturan jalan raya. sengaja tak buka air-cond, saya buka tingkap dan biarkan angin pagi yang sejuk menyejukkan saya. saya pasang cd evenescence dan biarkan si amy lee ini merungut-rungt kerana sejuk.

keputusan :
GAGAL. saya sampai di office jam 7.20am. pagi-pagi pun jalan dah jam ke? yup, memang jam. tak mengapa, esok kita cuba jam 6.30am pula.

6 comments:

Aan Andes said...

I think u can kuar umah ku 7 dgn syarat u rempit hehe.

So, sampai kul 720 tu how? U have to drive to glenmarie ke? Or bas still ada?

Shani said...

Tu la, siapa suruh makan angin pagi-pagi nak pegi keja ni?

Nanti dalam bas kembong perot pulak :p

mat jan said...

jom sushi..

meraikan kegagalan ujian hari ini

artisticklytouch said...

jadi kita tak akan bertentang mata lagilah di LRT Gombak??? owh, y now??

kau pergi jua...

*tetiba

rena said...

aan..
huhu, u suh me rempit? naik ktor dgn heri pun me takot..

shani..
itula, kembong sampai tak blh pkai baju sexy2 dah ni :p

jan..
aku nak yang ada kaviar

art..
i bg u chance main mata dgn makcik2 yg bawak beg besar (beg diorg tu klau kena perut sakit tau). kirim salam saya pada abg taxi yg jual yong tau fu tu yer..

artisticklytouch said...

rena:
abg tuh ke? bukan anaknya??? he he betul ar beg2 besar tuh memang sakit kalau kena perut...benci!!