Tuesday, December 30, 2008

tergoda dan memikat hati

antara sebab saya suka kerja di waktu orang lain bercuti ialah saya boleh extra fokus pada kerja-kerja saya. hasilnya, jam 4.30 saya berjaya menyiapkan report bulanan saya. itupun setelah saya mencuri dua jam pada tengahari tadi ke berjaya Times Square atas alasan mencuci mata dan terapi jiwa. dan lebihan sejam sebelum balik ini saya peruntukkan untuk menambah entri baru dalam blog ini.

ini entri saya yang ke 113 untuk tahun ini. saya tidak berjaya mengalahkan bilangan entri tahun lepas iaitu sebanyak 130. hmm.. kurang 17 entri. ini bukan petanda yang saya makin malas berblog, tapi ini tanda yang saya semakin sibuk dengan kerja-kerja pejabat tapi saya masih lagi gigih untuk mengupdate blog ini. (hehe, ini ayat penyedap hati sebenarnya) kalau saya sempat update satu lagi entry esok hari, maka saya ada 114 entri untuk tahun 2008.

tadi di TS saya jumpa satu snickers yang cantik. aduhai.. kalau bukan kerana t-shirt merah dia, confirm saya beli snickers itu. betul-betul memikat hati. meskipun saya tahu saya akan nampak tak tinggi dengan snickers itu, tapi saya rasa kaki saya begitu serasi dengan dia. warnanya sesuai dengan tone warna kulit, cutting dia sesuai dengan kaki saya dan bila disarung dengan jeans (yer, saya pakai jeans datang office hari ini), saya rasa cantik bangat. huhuhu.. terpaksa tunggu gaji bulan depan. ataupun... balik nanti saya mahu senaraikan siapa lagi yang belum berikan saya hadiah hari lahir. hehehehe.. *evil grin

6 comments:

crunchyahcock said...

ingat nak mintak hadiah jer keroje dia.... sombong lak tuh!!!

jejakalkindi said...

saya xleh bagi hadiah...saya jauh..

m i n e r a l . . . said...

errr harap sy bkn dlm senarai... kekekeke kelekut punya olangggg.

p/s: errr betulkah anda rs cantik... err better tanya Oprah dlu jejejeje

mat jan said...

tak baik wei ungkit2 tshirt merah tu..

rena said...

ahcock..
eleh.. i baru x rply satu sms dah ckp i sombong.. huh!!

jejakalkindi n mineral..
hehe, dun worry.. saya takkan mintak sesuka hati dgn semua org.

jan..
yer.. yer.. aku ikhlas dgn tshirt merah tu

zul rahman said...

dearest rena,

'every man dies,
but not every man really lives'
-William Wallace


114, 130, does it matters?
Sorry, this questions mean no harm, it is just a point to ponder and,
to discuss, ya, really