Monday, December 01, 2008

tag cik nelle berry

RULE #1 People who have been tagged must write their answers on their blogs and replace any 1 questions that they dislike with a new question formulated by themselves. --> (I’ve choosed question #10)

RULE #2 Tag 5 people to do this quiz and those who are tagged cannot refuse. These people must state who they were tagged by and cannot tag the person whom they were tagged by and continue this game by sending it to other people.

1. If your lover betrayed you, what will your reaction be?
leave him. no point tunggu or berbuat sehabis baik ala-ala pengakap muda.

2. If you can have a dream to come true, what would it be?
setiap kali keluar shopping, bila saja saya sebut “eee.. lawa nya” terus saja tokey kedai tu datang dengan senyum paling manis dan berkata “lawa? oklah, barang ini awak yang punya. awak boleh pilih kaler dan saiz yang sesuai di dalam” (senyum manis lagi)

3. Whose butt would you like to kick?
no one.

4. What would you do with a billion dollars?
berkongsi dengan semua orang yang penting dalam hidup saya

5. Will you fall in love with your best friend?
hmm… kalau dia pandai buat saya jatuh cinta pada dia.. tak salah kan? *wink

6. Which is more blessed, loving someone or being loved by someone?
both. tp, cinta itu tak semestinya bersatu kan? maka, kalau mencintai itu mampu buat hati tenang dan selesa, tanpa menyusahkan sesiapa.. maka teruskan mencinta

7. How long do you intend to wait for someone you really love?
hmm.. setahun, dua tahun. tak tentu.. saya akan tunggu sampai saya rasa penat dan tak berguna untuk saya terus tunggu dia

8. If the person you secretly like is already attached, what would you do?
tak payah kacau lah.. kita pun tak suka kalau orang kacau kita kan?

9. What do you pray each day for your loved one?
semoga segala perkara yang saya niatkan untuk dia, segala ucapan yang saya ucapkan untuk dia, segala kerja yang saya lakukan untuk dia dan segala pengorbanan yang saya relakan untuk dia, seikhlas hati saya.. bisa buat dia bahagia, gembira dan selesa.

10. (I’ve delete the original question and change it with my question.)
What do you think about Friday?
Corporate Shirt (tp dah 2 mnggu turut-turut tak pakai) dan waktu rehat yang sedikit panjang (illegally)

11. How would you see yourself in ten years time
saya mahu pergi dan pulang saya dari tempat kerja dan kemana-mana sahaja dihantar dan dijemput oleh seorang driver.

12. What do you really want at the moment of responding to this tag?
hot black coffee and donut tanpa gula. serius, saya seumpama terbau-bau aroma donut panas yang digoreng sedikit garing..

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
cik nelle berry.. outspoken, berani, selamba. but i like her way (babe, buy me a Tropicana boleh?)

14. Would you rather be single and rich or married but poor?
mana-mana pun boleh asalkan bahagia.

15. What’s the first thing you do when you wake up?
capai handphone di atas almari

16. Would you give all in a relationship?
hmm.. nope.

17. If you fall in love with two people simultaneously, who would you pick?
saya akan pilih siapa yang mak ayah saya suka.

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing the someone has done
will forgive but won’t forget

19. Do you prefer being single or having a relationship?
tak kisah, mana-mana yang buat saya rasa bahagia

20. Your biggest mistake?
mistake.. tak der kot. semua benda tak betul yang saya buat selalunya jadi sebab untuk satu kejadian benda baik.

21. I’m tagging,
- tuan-tuan empunya blog private
1. amrin
2. roman
3. stella
4. suri
- tuan punya blog tak private
5. shani dear (sajer bg u penat jawab tag)

4 comments:

mat jan said...

question #3..
acctually, the 'no one' is because of her leg is not long enuff to kick anybody's butt

Shani said...

Nak donut tanpa gula jugak @_@

And why me?

Kena buli lagi x_x

nellyberry said...

eskrem 'Tropicana' wokes, beres...!

lain kali mitak la Baskin Robin ke hehe ;p

rena said...

jan..
eleh.. mcm la ko tu daddy long leg sangat. (dan itu menjawab persoalan kenapa aku x nak ko jadi sugar daddy aku)

shani..
kenapa u?
hmm...
sebab..
hmm..

entah la dear.. saje suka2

nelleberry..
Baskin Robin xder aiskrim masam..