Friday, December 26, 2008

Bila Saya Datang Kerja Tapi Malas Nak Buat Kerja

8 comments:

jejakalkindi said...

haha...binatang berbulu merah tu pun datang kerja jugak..

fisol-shiny happy people

crunchyahcock said...

mcm tuan dia jer kan??

artisticklytouch said...

benti je keje

mat jan said...

apsal x gatung skali katak ijau tu kat poket blkng suar?

Aan Andes said...

Comeynyaaaa!! Siapa bagi? :D

jinggo said...

hahaha.......
tu la
mai saja keja kat sini.....

rena said...

fisol..
binatang merah ni mmg tak pernah balik rumah. dia jadi penunggu pc saya di pejabat..

crunchyahcock..
apa yang macam tuan dia?

art..
eleh, jeles la tu.. *wink

jan..
teringin nak gantung ko side mirror kete aku. boleh?

aan..
hmm.. suka sgt ajak me main teka teki. not him la dear..

zul rahman said...

kamu ini punyai sebuah cerita disebalik sana,

:)