Monday, November 03, 2008

tamat

sabtu pagi. dengan sekali lafaz, en teruna sulung sudah sah bergelar suami orang. alhamdulillah..
sudah tamat zaman bujang dia. tamat juga penantian bonda dan che amid yang mahukan menantu perempuan. tamat juga kisah-kisah gosok baju kerja dia, buat air nescafe atau oat untuk dia, kemas beg dia, kutip baju-baju kotor dia dan segala yang sewaktu dengannya (read: yang selama ini digalas oleh saya). ngee!!

6 comments:

jinggo said...

tuan punya blog ni bila pulak.........
hihihi....

mat jan said...

hehe.. mesti ko sedih kan
aku tgk gambar mcm nanges jer..

ke ko jeles???

13may said...

lega :D

tegezoot said...

aku pun nak tanya soalan sama macam jinggo jugak!

tuan punya blog ni bila pulak???

lambat sgt aku masuk jadi no 4!

hehehe

Aan Andes said...

Gambar!!

rena said...

jinggo..
tuan punya blog? hmm.. nanti2 la dulu (di iringi senyuman malu-malu)

jan..
sape yg nangis sbnrnya? hehehe..

13may..
hehe, bkn dia saja.. malah semua org lega.

tegezoot..
eeee... jahat tau!!!

aan..
nanti yer cik adik.. me br nak berpijak di alam nyata ni..