Tuesday, November 11, 2008

mimpi rindu

untuk kamu yang berkenaan: macam pelik sikit kan bila pagi-pagi saya menelefon @ menghantar sms bertanyakan sama ada kamu sihat atau tidak.. ah, jawab saja. mimpi saya semalam buat saya rindu pada kamu semua. *wink


6 comments:

jinggo said...

mimpi apa tu......

Aan Andes said...

Gamba!

mat jan said...

tak call aku pun!!!
huh..

Qaiyum said...

Hai..

NORIMAN_PENANG said...

hai.......

rena said...

jinggo..
mimpi driver bas.

aan..
sabar skit yer cik puan, saya asyk lupa baak kamera jer ni..

jan..
aku mengandaikan yang bebelan pg smalm itu sbg simbol yang ko sihat walafiat.. hehe

qaiyum..
hai n selamat datang :)

oh, abg noriman...
huhuhu