Wednesday, November 12, 2008

majlis kahwin en teruna sulung -I



okey, ini gambar keluarga saya waktu nikah en teruna sulung tempoh hari. lelaki macho di sebelah kiri itu ialah pakwe kakak saya merangkap ayah kepada haiqal dan anis. budak lelaki bersamping hitam itu ialah adik bongsu saya. (tapi kadang-kadang kami akan bertukar posisi : saya jadi adik dan dia jadi abang.) di sebelah adik saya itu bonda. di hadapannya haiqal. (hmm.. saya tak tahu kenapa haiqal berdiri seperti mahu nyanyi lagu Negaraku.) lelaki dan perempuan yang berpakaian sedondon warna biru itu ialah pengantin baru, abang saya dan orang baru dalam keluarga kami, kak zu. en amid pastinya yang berbaju melayu oren itu. (saya betul-betul yakin baju melayu dia itu warna oren tapi dia tetap kata baju melayu dia itu warna merah. isk..) di sebelah en amid itu ialah anak perempuan encik amid yang suka bising-bising dan kecoh-kecoh. ngee!! dan di hujung sekali, kakak hijau itu ialah kakak sulung saya a.k.a cik dyan. eh, kurang sorang.. anis. anis tengah tidur waktu itu. maka kakak memutuskan untuk meninggalkan dia dan berlari-lari ke arah kami untuk sama-sama bergambar. isk, kakak saya ni..

3 comments:

Aan Andes said...

Nnt me email u gamba kasut :D

mat jan said...

macam pandai jer korang beratur..
hahaha..

rena said...

aan..
haaa!! me suka gambar tu. send tau.

jan..
amboi-amboi.. sedapnya mulut..