Monday, November 24, 2008

entri yang saya tak suka

mungkin kerana saya sudah terbiasa dalam 'comfort zone' yang seronok-seronok ini maka saya merasakan perkara yang satu ini umpama monster yang mahu mencuri tenaga keseronokan saya seperti dalam Monster Inc. tapi monster dalam filem itu walaupun jahat tapi masih comel dan berwarna-warni. maka saya kira, ianya boleh dimaafakan.


saya kena pindah ke ofis glenmarie mulai tahun depan. boleh tak kalau saya cakap saya sangat-sangat tak suka bila kena pindah? tapi saya terpaksa pindah jugak. dan itu memangkinkan lagi perasaan tak suka saya pada perihal pindah-memindah ini.


sudahlah, kita tamatkan saja entri ini di sini. saya tak suka entri ini.

6 comments:

mat jan said...

cuba blajar untuk suka benda yang kita tak suka..

Aan Andes said...

hahaha kesian u. cepat update with entry yg menyeronokkan

crunchyahcock said...

pindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindahpindah ke opis yg baru.... hahahhaha pdn muka bdk kecik ni MUAHAHAHAHAHA!! HAH! HAH! MMMWWWWWUUUUAAAAAAHAHAHHAHA!!!!!

p/s; jahat x?

mat jan said...

aku ulang balik ayat pagi tadi yer..

BARU NAK KENA PINDAH KEJE KAT SHAH ALAM DAH MUNCUNG-MUNCUNG.. NANTI KALAU NAK KENA PINDAH NEGERI IKUT HUSBAND CAMNE??

sekian, terima kasih.

crunchyahcock said...

huh? pindah ikut husband? huhuhu

rena said...

jan..
hmm.. boleh tak kalau saya sekadar belajar untuk tahu/kenal benday yang saya tak suka tu?

aan..
saya rasa seperti.. pepohon kayu yang tiada daun dan tandus ketika menaip entri ini. liveless!!

crunchyahcock..
u penah tengok org yg jalan dgn pen terpacak kat kepala kat RnR Tapah? *evil grin

mat jan lagi.. (asyk ko jer yg pnuhkan komen blog aku ni)
ikut husband x per, i suke!!!

crunchyahcock.. (sekali lagi...)
hmm.. i nak pjuk.. biar husband yg pndah ikut i.. boleh? *wink