Tuesday, October 07, 2008

boleh tak?

pelik.. kenapa setiap kali keluar soalan dari mulut dia, saiz otak saya akan mengecil. saya tak mampu menjawab dengan jawapan yang saya kira paling bagus. selalu saja saya merasakan yang jawapan itu kurang tepat dan kurang berkesan. saya mahukan satu jawapan yang mampu memanah terus ke jantung dia dan buat dia lupa untuk bernafas barang sesaat dua. hehe.. boleh?


8 comments:

Me and life's mystery~ said...

Uuuu...siapa yg buat awak speechless ni?

Kadang kala, apa yg tak terucap pun boleh memanah ke hati juga ;)

myfisol said...

boleh tak sy nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir & batin?..

mat jan said...

baby..
i kan ada.. cakap jer nak sruh i panah siapa. i kan *cupid

jinggo said...

panah tu apa.....??

crunchyahcock said...

mat jan cupid??? jgn woi, buruk kalau ko pakai cawat!!!!

opp!! rena pun jgn pakai cawat!! x tahan! huhuhu

rena said...

cik me and life's mystery..
suka ayat kedua kamu. ;)

myfisol..
boleh.. sangat-sangat boleh. selamat hari raya untuk kamu sekeluarga. duit raya untuk askar-askar kamu.. hmm, suruh diorang datang salam n cium tangan cikna dulu ok ;)

jan..
bnyk la ko.. panah anak telinga tu kan..

jinggo..
alaa.. panah tu yang macam nombor acc bank tu. klau x blh bg duit raya by hand, blh masuk dlm acc bank..

crunchyahcock..
eleh.. mcm la dia tu gampang sangat klau pakai cawat.

mat jan said...

sanggup?

jinggo said...

no acc bank tu apa pulak haa....??