Tuesday, October 21, 2008

-

tak nak tulis panjang-panjang. viva merah saya kena langgar dari belakang pagi tadi.


tak suka!!!!
(kalau boleh, saya mahu font yang lebih lebih lebih besar untuk ayat ini)




hmm, sebenarnya tak delah teruk sangat. tapi, saya tetap tak suka.

9 comments:

Shani said...

Alaaa....tak sempat naik dah jadi macam ni @_@

Shani said...

Eh alahai..tersend sebelum habis hantar (emotional jugak)...sabar renarenarena, meh bagitau me siapa yg langgar tu, nk kena belasah nih!

jinggo said...

ni mesti brek sesuka hati punya.........

Aan Andes said...

Heyy wht happen? Amik gamba post sini aa

Tak kisah la sikit ke tak, tapi sah2 bengang kannn

Menda dah nak jadi, sabar ehhh.. Pasni kena baca mantera banyak2 sket hehe

mat jan said...

rilex la..
bkn x tau traffic ligt tu berhantu skit.. semlam pun kita tgk ada kete kena langgar kan?

jom gi carik tropicana jom..

crunchyahcock said...

vivi merah... igt u pakai naza sutera yg mcm bodo tue...

nanti jd pemandu berhemah tau!! pandu lembab sblh kiri, pandu mcm nak terkencing sblh kanan!! brek ikut suka.

rena said...

shani dear..
tengkiu banyak-banyak. :)

jinggo..
hehe, suka ati nyer fitnah org

aan..
ini semua traffic light diamond square punya pasal.. ni kes berebut nak msuk line kanan la ni.. benci betul!!

jan..
memangla.. tapi calar weii!!!

crunchyahcock..
klau i tak pakai viva merah, i nk pakai naza suria kaler merah.

time kasih abg traffic atas nasihat jalan raya yang best!!

jinggo said...

bukannya fitnah....
selalunya cam tu la...........

en_me said...

aper nomor kete ko.. ehehe