Wednesday, October 15, 2008

*_*

maghrib semalam hanya saya keseorangan di rumah. berbuka puasa tanpa bonda dan ayahanda. mereka ke Jengka atas urusan walimatul urus encik teruna sulung. menu buka puasa saya? mee goreng campak. hehe, semua bahan saya campak-campak saja ke dalam kuali, gaulkan semua sekali, pecahkan telur.. walla!! selamat berbuka puasa untuk saya. harap maaf, tiada air oren, tiada buah betik, dan tiada juga sebarang kuih muih pemanis mulut. bonda pulang sewaktu saya sedang enak mengunyah jeruk buah kedondong hijau dan juga jeruk salak yang manis sambil menonton Mtv. soalan pertama che amid tatkala masuk saja ke dalam rumah "tengok berita tadi? ada cerita pape tak" saya jawab "err.. tak tengok. orang makan jeruk." che amid pandang saya. pelik dengan jawapan saya. jawapan yang lansung tak de kena mengena. saya hanya sengih-sengih. tapi sebenarnya, saya tak tengok berita sebab saya tengok Mtv sambil makan jeruk. sorry la yer che amid. *wink

takziah untuk kawan saya yang baru kehilangan neneknya semalam. shah, kamu sabar yer..

4 comments:

Aan Andes said...

hahaha..tak tipu tapi tak bitau semuanya. notti notti :P

mat jan said...

aku suka benda yang ko blnja aku masa pose ari tu.. yang masam-masam n ada kacang tu..

tegezoot said...

Hish!

rena said...

andes..
hehe, u mcm x kenal my dad mcm mana kan? *wink

jan..
sayang, 'benda' tu nama dia somtam. S O M T A M!!

tegezoot..
ngee!!