Monday, September 22, 2008

doa untuk dia

“ya Allah ya Tuhanku, Kau panjangkanlah umur lelaki ini. Kau murahkanlah rezekinya berlipat kali ganda, Kau selamatkanlah dia dari sebarang perkara-perkara yang tidak diingini. Kau gembirakanlah hatinya dan Kau tenangkanlah hatinya dalam menghadapi setiap dugaanMu”

sejak petang semalam, saya tak pernah lupa untuk menitipkan doa untuknya dalam setiap solat lima waktu saya hatta solat-solat sunat saya yang lain. sungguh-sungguh saya rasa bersalah. huhu, maafkan saya abang motor. saya tak sengaja langgar motor baru abang tengahari semalam.


(read: abang motor tu baru sangat-sangat beli motor. tak sampai sebulan pun. tapi sudah kena langgar dari belakang oleh kereta kecik saya yang sudah tak berapa baru. walaupun saya sudah bayar dia sedikit wang saguhati, tapi saya tetap rasa bersalah)

6 comments:

Shani said...

wah...kasihannya abg motor tu.

Kasihan juga pada kawan saya ni...sabar2, saya doakan yang terbaik.

crunchyahcock said...

ohooo... nak jadi road bully lah pulak!!!!

mat jan said...

tukar kete baru la
duit tgh bnyk tu

Aan Andes said...

waaa kesiannyaaaa.. mcm me hari tu but at least u give him some money. Syabassss rena, learn from my mistake hehe

misikemarikh said...

ujian di bulan puasa. huhu.

rena said...

shani..
thanx dear, nanti doa sekali me kaya raya boleh? hihihi..

crunchyahcock..
bro.. lu lupa? lu ajar gua ok!!

jan..
duit tu aku simpan. biar dia beranak berenek

aan..
aan, me arahkan u pegi carik balik pakcik tu n bg anak2 dia duit raya dua inggit sorang!!

en misi (yg dah lama ilang n sekarang muncul balik)..
yer, ujian untuk dia. serta untuk saya.
suka kamu datang balik ke sini. ;)