Friday, August 01, 2008

lelaki hebat

ceritanya pasti yang hebat-hebat. kerjanya juga yang bagus-bagus. kalau dalam skala 10, dia pasti dalam golongan 8 ke atas. itu bukan saya yang cakap ok, dia yang describekan dirinya sendiri sebegitu. saya pasti takkan lupakan dia sampai bila-bila. bukan sebab ceritanya. bukan juga sebab kerjanya. tapi sebab dia satu-satunya lelaki yang ajak saya keluar dating pergi tengok Pameran Harta Intelek. hmm.. sungguh bertamadun tinggi dan berintelektual sekali lelaki ini.

9 comments:

nelly berry said...

God,

dia memang hebat.
haha :)

mat jan said...

hahahahha....
(aku sambung gelak dr dlm telefon)

chot said...

sapa la lelaki yg ber intelektual tu ye...

13may said...

dasat!

Anonymous said...

hehe.. ok la tu
nak dpt main course.. mesti kena mkn appetiser dulu

sue said...

adakah sy tahu asal usul lelaki hebat itu ?

d.yan said...

adakah sy kenal lelaki itu?

rena said...

nelle berry..
memang tersangat hebat. haha

jan..
oit, kutuk kaum sendirik nmpak

chot..
owh, memang sangat2 intelektual. tahap boleh buat arca smpan kat muzium ni.

13may..
hehehe..

babe..
kalau mcm ni la appetiser, aku rela makan burger gerai. serius!!

sue..
dah habis pantang bolehla gi dating. bawak askar2 sama.

rena said...

nelle berry..
memang tersangat hebat. haha

jan..
oit, kutuk kaum sendirik nmpak

chot..
owh, memang sangat2 intelektual. tahap boleh buat arca smpan kat muzium ni.

13may..
hehehe..

babe..
kalau mcm ni la appetiser, aku rela makan burger gerai. serius!!

sue..
dah habis pantang bolehla gi dating. bawak askar2 sama.