Thursday, August 28, 2008

k a m u

kamu yang bawa ku terbang
kamulah jua yang membawa cinta
ke jalannya
kamu yang bawa ku terbang
ke bintang kejora cinta kita
kekal untuk selamanya


8 comments:

Aan Andes said...

I loikkeee this sonng!

And siapa 'kamu' ni? :D

13may said...

fuiyohhh!!!

:D

tegezoot said...

terbang sungguh!! asyik sungguh!

jangan terleka sungguh sudah... kalau ya! sungguh malang..

(merepek lagi...hehe)

crunchyahcock said...

bwekkk!!!!

Bunga Rampai said...

Terbang ke bintang kejora - romantisnya!

Salam Ramadhan Al-Mubarak, selamat berpuasa :)

rena said...

aan..
me dah gile bangat kat lagu ni tau.

ps: saya mahu abaikan soalan seterusnya :p

may..
hehehe

tegezoot..
tak per.. sila merepek lagi. saya ok jer.. ;)

crunchyahcock..
dengki!!

bunga rampai..
yer, selamat berpuasa juga untuk kamu :)

artisticklytouch said...

wah...kejora segala neh, ini yang nak bagi award neh, mari amek kat blog aku deh!

13may said...

SELAMAT BERPUASA
Semoga Ramadhan kali ini akan membawa seribu berkat...