Monday, July 14, 2008

langit

tak guna kamu bersuara bingit-bingit.. tak perlu kamu bercakap besar-besar.. langit itu tetap tinggi, utuh dan tak akan jatuh dengan suara kamu.

10 comments:

butaseni said...

cuma air hujan je yang akan jatuh dek kata kata mu itu....kan?hehee

mat jan said...

aku faham.. dan malang sekali bila kau pun terpaksa mendongak langait yang sama dengan dia

rena said...

butaseni..
yer, betul. dan saya selalu doakan agar dia sedar yang air hujan itu lagi lebat dan kuat berbanding air liur dia

jan..
thanx!!

crunchyahcock said...

uiks!!!! marah bebeno budak kecik ni!!! naper ni laling???

jan said...

crunchyahcock panggil rena 'laling'??

hmm..

hmm..

hmm..

m i n e r a l . . . said...

kekeke suruh dia ludah ke langit...
pastu check lelangit ade rasa apa2 tak?

crunchyahcock said...

jan.... otak ko pikir ape tu??

rena said...

crunchyahcock..
marah ke? x delah darling.. i main2 jer..hihi

jan..
jeles!! sumbat dalam trowong casablanca baru tau

mineral..
hehehe.. kamu ini..

ahcock lagi..
hmmm..

ikut suka lah..

nelly berry said...

bos,

nati tukar sy nye url ya, daripada blogspot kepada wordpress. yg depan smua masih sama [kalo masih mau baca blog sy]

*_*

13may said...

suh dia pakai speaker...
mungkin boleh..hehhe hehhe