Wednesday, July 09, 2008

9 julai dan paksaan che hamid

semalam che hamid paksa saya beli bedak agnesia dia. ini semua sebab dia tertukar antara bedak aiken dan bedak agnesia. kesudahannya, dia paksa saya beli agnesia dia supaya nanti dia boleh beli bedak aiken. aduih, che amid.. che amid..

hari ini hari lahir Suraya. saja saya rajin-rajin belikan kek waktu lunch tadi. dan juga rajin-rajin buat kad untuk dia. walaupun kad itu hanya kad simple dan ditandatangani oleh dua orang gadis comel dan seorang bakal ibu muda, saya harap dia suka.

dan hari ini juga genap setahun saya kerja di sini, alhamdulillah..


6 comments:

amrin said...

dah setahun yer... kenapa rasa mcm dah lama jer..

tegezoot said...

Alhamdulillah!

Ummi Hurairah sihat?

rena said...

am..
itula, macam dah bertahun-tahun kan? hihi..

tegezoot..
yer, saya sihat.
erm.. semakin 'sihat' saya kira

dan tak lupa pada ahli-ahli zoo saya.. mereka juga sihat.

myfisol said...

abih..beli ka tak beli?

bedak tu...

crunchyahcock said...

bulan 8 ke? bulan 10 ke? bulan doblas kot..huhuhuu??

rena said...

myfisol..
beli.. saya kan anak yang ikut kata mak bapak..

crunchyahcock..
hmm.. bln 8 tak kot.. bln 10 mungkin. klau tak bln 10, bln doblas la..