Thursday, May 08, 2008

iklan cat Nippon Paint

semenjak dua menjak ni saya suka mengadap tv waktu lepas makan malam. tak kisah cerita apa yang disiarkan. saya hanya tunggu iklan Nippon paint. seronok betul lihat cat yang bulat-bulat dan comel-comel itu dengan suka rianya mewarnai semua tempat. bonda cakap "macam kecik-kecik dulu. suka tengok iklan" ngee!!

4 comments:

miss_tree said...

yaaaaaaaa...
suka jugak tgk iklan tu..
cumelllll je~

13may said...

kreatif iklan tuh!

:)

masaklemakrebung said...

rena.. ilya kata... eeiiii ulat la mama.

tapi mama dia fikir kalau nanti nak cat umah senang kalau beli cat ni bukak je tin dan dia akan melompat2 kuar sendiri melekat kat dinding.. tak payah penat2 nak cat kan

Shani said...

comel la akak masaklemakrebung punya komen..neway, saya pun nak masuk dalam list yang suka iklan tu :p