Friday, April 04, 2008

rena jatuh cinta

menjawab kepada komen mat jan hari itu..

yer, untuk kesekian kalinya, saya jatuh cinta.
jatuh cinta pada suara ezad exist..
yang entah ke berapa kali jatuh cinta ini, saya sendiri pun tak pasti...

read: sila bayangkan pelangi, belon-belon berbagai warna, bunga-bunga kecil yang wangi serta muzik yang riang ria sedang menghiasi entri ini.

10 comments:

crunchyahcock said...

bayangkan jer???

crunchyahcock said...

suara i pun macam ezad gak!!!

Faizal said...

mengapakah mesti ezad exist?

amrin said...

nsib baik jatuh cinta pada suara saja..

CAHAYA MATA said...

hehehe...ezad exist...? really...?
emmm...(",)

Aan Andes said...

alaaa bila nak apdet ni

nelly berry said...

oh...me pulak jatuh cinta pada suara fiq.

he's rawks!

jinggo said...

hihihihii...........

butaseni said...

ezad exist?hmmmmmm mawi tak suka?hahaha

rena said...

crunchyahcock..
harap maaf. i dah cuba bayangkan suara u mcm suara ezad, tp x berjaya.. *sigh

faizal..
sebab dia ezad exist!!

amrin..
hehehe.. tau x per

cahaya mata..
iyer cik adik.. ezad exist (",)

aan andes..
ooo.. mentang2 dah update. sibuk suh org update. huh!!

nelle berry..
fiq eh? hmmm.. yeah, he's rawks!!

jinggo..
hihihi jugak

butaseni..
mawi??? hehehe..