Monday, April 21, 2008

1641

bertalu-talu dihujani dengan panggilan telefon sejak pagi tadi. entah berapa puluh kali saya berulang alik ke mesin fotostat dan kemudiannya ke mesin fax yang mana koordinat antara kedua-dua mesin ini seperti satu di kutub utara dan satu lagi kutub selatan. dan koordinat saya seperti betul-betul di garisan khatulistiwa. arrgghh.. esok saya mahu mc boleh? hehehe.. gurau. untuk kakak-kakak saya yang 'menyorok' pada hari ini, jangan risau. saya masih lagi boleh update blog. yieehaaa!!

hari ini birthday syahir. hmm..

9 comments:

mat jan said...

rena..

jinggo said...

hahahaa...
boleh update blog lagi tu...
kira ok la.....

miss_tree said...

siapa yang main sorok-sorok?
nak join!hehehehehe..
selamat berusaha ke kutub utara dan selatan ok?
hehehehehehehe

Pegawai Khalwat said...

Ummi hurairah!

masaklemakrebung said...

haaa... cak.. bukan menyorok .. tepi terpaksa.. tapi dapat call kan ? siann dia .. terima kasih di atas budi mu, dan bicaramu menjawab panggilang... Dunkin Donut tu nanti ye.. tak berkesempatan nak singgah beli... donut biasa pun ok kan ?

tegezoot said...

Mini Zoo Rena.

crunchyahcock said...

masih tertido la tu!!!

rhapsody said...

tumpang lalu...ini komen pertama saya...saya tertarik dengan hasil penulisan rena yang saya rasa cute ;)...that's all..thanks :p

rena said...

mat jan..
jan..

jinggo..
itula.. ok le tuh (cet, tiba2 jer mcm saida) ish..

miss tree..
jom la main sama-sama.. awak kira dulu, saya nyorok

pegawai khalwat..
saye!! saye!! (sambil angkat tangan tinggi2)

masaklemakrebung..
donut kentang yang keras pun x per.. sob sob

tegezoot..
mini zoo pun.. sekali masuk doblas hinggit tau. bayar cepat!! (read: saya dalam proses memohon lesen untuk mempamerkan seekor naga dalam zoo saya. :p)

crunchyahcock..
tak. dah bnagun dah. sharp pkul 545 jam saya. n pkul 615 jam awak.

rhapsody..
hai. salam kenal untk kamu. thanx for the comment. nanti dtg lagi yer..