Friday, March 28, 2008

ngee!!

tidur malam saya semalam diiringi dengan senyuman. senyum paling manis yang saya hadiahkan untuk satu hari yang padat dengan tugasan kerja dan hal-hal peribadi, cerita-cerita seronok disepanjang hari dan diiringi dengan satu perasaan puas yang lebih berupa kemenangan terhadap diri sendiri di hujung hari. aaahhh.. hingga saat entri ini ditaip pun saya masih lagi senyum mengenangkan perasaan itu. aduhai, indah nya dunia ini.

13 comments:

crunchyahcock said...

tido pun senyum??? sudah la, tutup la mulut tuu...meleleh dah ni ooiii habih comforter aku ni!!!! dah gigi kunin.

Azhar Ahmad said...

Huhuhuhu, citer tak jelas... story lah lagi...

artisticklytouch said...

ngee!!!!

jinggo said...

senyum........
tu bagus..........
senyum la selalu............

mat jan said...

rena jatuh cinta

hehehe..

CAHAYA MATA said...

hehehe..cik rena jatuh cinta..? wahh..tahniah 22x..huhuhuu...citer la lagi...(^,^)

p/s : cik rena dijemput ke blog baru SAYA..boleh bagi alamat email..?

mat jan said...

selamat pagi sayang..

miss_tree said...

alahai..
tumpang senyum lah..
bahagia bila tgk org lain bahagia..

chot said...

puas aku pikir apa yg bermain difikiran ko tu..tp still blur gak..

Pegawai Khalwat said...

Dia nak mai dah la tu!

m i n e r a l . . . said...

seronotnyerrrrrrrrrr...
tumpang senyum gakk... jejeje

AzizulHafiz said...

senyumkan satu sedekah.. x salah kan klu senyum.. :)

rena said...

crunchyahcock..
wei, org dah basuh la comforter awk tu. siap pkai Downy 4x lagi tau..

azhar..
huhuhu.. x sempat nk cter la. saya asyik senyum jer ni..

artisticklytouch..
jom sama2 ngee!!!

jinggo..
hmmm.. senyum bnyk2..

mat jan..
*speechless dgn komen budak ni

cahaya mata..
dear, me still x boleh masuk blog baru u ni. huhuhu..

mat jan..
yes, morning dear.. (bweeek!!!)

miss tree..
saya pun doakan kamu bahagia *wink

chot..
usaha tangga kejayaan. sila pikir lagi.. hihihi

pegawai khalwat..
dah sampai dah pon ni..

mineral..
sila sila..
senyum senyum.. jangan malu-malu

azizulhafiz..
yup.. senyum tu sedekah yang paling senang :)