Monday, February 18, 2008

0900 ~ 1400

saya mohon maaf atas 'first thing in the morning' saya pagi tadi. ok, saya memang sedikit marah waktu itu. tapi yang tragisnya, orang lain pula yang menerima tempiasnya. kesian bukan? tapi saya kira.. orang lain itu pun, sedikit sebanyak sesuai juga untuk dimarah sedikit-sedikit. hahaha!!

sedikit dalam mood sedih. saya mahu Naza Suria. yang warna merah itu sudah lama menambat hati. tapi ramai yang menentang. cinta terhalang, saya kira.

soft toy saya bertambah. saya ada seekor draculla teddy bear warna merah sebesar botol chewing gum mentos. comel. oh ya, ikan peliharaan di rumah juga bertambah seekor. ikan laga warna ungu. nama shanteek.

hari ini saya hanya dengar lagu Spider - Jangan Kau Berputus Asa.

12 comments:

13may said...

waaa...kaler merah memang best!

:)

chot said...

jgn beli kereta korea..xde pick up..kuat makan minyak plak tu...

jinggo said...

beli saja keta lembu....

m i n e r a l . . . said...

err sy juga menghalang...sesangat tiada value kereta itu nnti...
if nk cr kereta kompak... cr la seperti, errr mini cooper, viva, kelisa, myvi, errrdan lelain... sutera tak cun heeheh

bintang hati said...

emm..SAYA tak pandai comment pasal kereta..hehehe..tp suker nama ikan kamu : shanteek ..huhu..(",)

nak tanya skit leh ?
SAYA jg tak pandai psl coklat..tapi setahu SAYA, Toblerone ada 3 colour kan..? putih..hitam..gold..rasanya lain2 ke? mana paling best...?

phantom said...

Saya kirakan tadi Spider itu juga binatang peliharaan awak.

rena said...

komen yang lain-lain saya kiv dulu yer.. saya teruja dgn toblerone cik bintang hati

gold : plain choc
hitam : dark choc, sedikit pahit
putih : white choc, lebih manis

kalau saya, saya suka gold. kadang-kadang hitam. yang putih tu jarang sangat-sangat.

alahai, tiba2 saya teringatkan mat jan

crunchyahcock said...

rena x leh makan choc... chomot!!

Azhar Ahmad said...

shanteek... pelik jewr nama tuuu

artisticklytouch said...

keta tuh, beli untuk kepuasan dirimu bukan kepuasan orang lain. Bukan duit diaorang pun.

marah saja sesape yang kau mahu marah ha ha

nelly berry said...

nasihat saya,

sebelum beli kereta.
pikir elok2.
kaji baik buruk kereta itu.
sebabnya,
bela kereta ni
sedikit sukar
[terutamanya bagi perempuan]

nati cost maintanace lagi tinggi.

itu 20 cent saya sebagai seorang pemandu wanita ;p

rena said...

13may..
itula.. yg kaler merah tu best bangat kan?

chot..
ok.. tnank. ayah saya pun cakap mcm tu. kawan saya pun. angah pun sama. abang ipar saya pun. ngee!!

jinggo..
bijak2.. anak sapa la ni..

mineral..
baca komen kamu. percentage untuk ambik suria makin menurun. oh tidak!!!

bintang hati..
komen kamu yang pertama saya balas. macam mana? dah cuba semua jenis toblerone?

phantom..
hihihi.. salam kenal utk kamu. ;)

crunchyahcock..
JELES!! huh..

azhar..
pelik tapi sedap kan nama tu? saya rasa la.. hihihi..

artisticklytouch..
bagus betul komen kamu. maklumlah, komen org tgh bahagia.. hihihi..

nelle berry..
tengkiu dear.. appreciate that!!