Monday, January 28, 2008

hari lahir

apa reaksi kamu andai menerima kiriman sms ucapan selamat hari lahir pada hari yang sememangnya bukan hari lahir kamu?

oscar di hadapan tak habis-habis dengan anak panah cupidnya
*sigh* (dan sedikit menyampah)

5 comments:

myfisol said...

teruja jugak kalau disertai dengan hadiah...

Azhar Ahmad said...

Ahahahahah, tersilap kottt... Eh.. si dia yang menghantar itu, ada apa dengan kamu? Kalau dia pacarmu, harus diselidik nih... hummm

mat jan said...

birthday????

tengkiu bebeh!! mana hadiah?

amrin said...

kenapa menyampah dgn oscar?
bukan awk suka pink?
oscar pink kan?

rena said...

myfisol..
apa saja asalkan dpt hadiah. betul x?

azhar..
hihihi.. ini bukan si dia yang menghantar. tapi saya ;)
si dia yang menerima... hmm, tak mengapa. dia bukan pacar saya. plg kurang pun difikirnya saya lupa ;)

mat jan..
adiah? ni, plastik toblerone ada nih. dah lama aku simpan.. hahaha

amrin..
menyampah sebab..
oscar ni x nak panah saya
isk!!