Thursday, January 17, 2008

17 jan 2008

saya dah dapat surat confirm

NGEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 comments:

Azhar Ahmad said...

confirm kerja ke?

13may said...

Tahniah!!!

nelly berry said...

tahniah dear.

nati bole blanja saya raskin robin ye ;)

tagged kamu itu, saya pernah buat...tapi kalo kamu tetap mahu saya buat...nati bulan depan sy balas ye.

amrin said...

tahniah!!
bila boleh saya tuntut janji?
hehehe

m i n e r a l . . . said...

ais krim vanilla 3 bungkus besar, sila deliver yer, makasih...

Pegawai Khalwat said...

Confirm kawin?

Mak Su said...

hai..salam kenal. tahniah ya, confirm apa?

rena said...

azhar ahmad..
iyerrrrr... dah nam bulan dah saya keje kat sini.. hihihi..

13may..
toche!! toche!!

nelle berry..
tengkiu dear. boleh saja..
nanti kita set date yer..
(saya serius nih)

amrin..
adoii.. ingt lagi ke?
hehehe.. time kasih ye wak..

mineral..
by the time deleivery smpai, tnggal batang askrim jer.. hihihi

pegawai khalwat..
hihihi.. kawin pun kena confirm2 jgak ke?

mak su..
salam kenal juga untuk kamu
confirm keje.dah 6 bulan dah..

crunchyahcock said...

watever u konpom... i don care bcos u must belanja ALL bloggers fren!!!!! i cuma nak.... i cuma nak.... nak... nak... rasa jem strawberry yg beku dan nak jumpa tikus ijau yg bnasib malang sebab kena sumpah jadi katak plak!!! kesiann...

chot said...

tahniah..kena rajin dan fokus pd kerja lepas ni tau..

rena said...

crunchyahcock..
jem strawberi yang manis serta beku dah lama abis. tikus ijau yang habiskan. sbb tu kena sumpah jd katak. katak tak makan jem. dia makan lalat.

chot..
time kasih..
yup, itu salah satu azam tahun baru ni. :)

myfisol said...

tahniah...bolehlah belanja makan..