Monday, November 12, 2007

Sepotong Senja Untuk Pacarku

"Kukirimkan padamu sepotong senja yang lembut dengan langit
kemerah-merahan yang nyata dan betul-betul ada dalam keadaan yang sama seperti ketika aku mengambilnya saat matahari hampir tenggelam ke balik cakrawala."


"Alina yang manis, paling manis, dan akan selalu manis,
Terimalah sepotong senja itu, hanya untukmu, dari seseorang yang ingin membahagiakanmu."


saya masih lagi tak jemu-jemu mengulang baca cerpen ini karya Seno Gumira Ajidarma.. tersenyum bila membayangkan tentang kiriman senjanya pada Alina..

aduhai Alina.. pasti kamu bahagia bukan?

9 comments:

Azhar Ahmad said...

Waduhhh... jiwang abes.... Ehhh... saya dah simpan kata-kata tu dalam pc lah....

crunchyahcock said...

aik??!!!! rena pun jiwang gak? tgh bahagia ekk??

rena said...

azhar..
hihihi.. saya pula simpan satu cerpen dalam pc saya..

crunchyahcock..
sebenarnya,setiap hari saya bahagia.. :)

butaseni said...

saya tak paham,pati nak juga meramaikan majlis.hehe

13may said...

perghhhhh!!!!

rena said...

butaseni..
sila.. sila..
lagi ramai lagi meriah

13may..
haip!! diam..diam!!

jinggo said...

syahdunyaaaaaa......

fonx said...

saya x perlu kan sepotong senja untuk bahagia,saya sudah cukup bahagia jika blog kamu sentiasa mempunyai entri2 baru....sungguh...
;)

rena said...

jinggo..
syahdu jugak ni.. huhuhu..

fonx..
kamu ini.. pagi-pagi lagi sudah buat saya senyum. terima kasih yer.. :)