Friday, October 05, 2007

ruang waktu yang suntuk

saya punya kurang masa untuk menulis panjang lebar di sini. hanya ucapan ringkas untuk dia. walaupun masih terlalu awal, tapi tak salah kan andai saya menghargai kehadiran dia.

"selamat datang sayang.. semoga kamu gembira di sana. jumpa kamu tujuh bulan dari sekarang. pesan sama bonda kamu supaya jaga kamu sebaik mungkin yer.. kamu ini.. awal-awal lagi sudah buat saya senyum sepanjang hari.."

ps/ janji saya: tuan punya quote dibawah itu ialah nik aziz nik mat. menteri besar kelantan.

11 comments:

:: dotter :: said...

ermmm... seronok baca blog u.. teruskan menulis yerrr.. :)

Azhar Ahmad said...

Hummmm siapalah yang menunggu tu.,..

Wira Nordin said...

terus la senyum sampai ke mlm

Pegawai Khalwat said...

Ho ho ho!

Selamat Hari Raya!

jinggo said...

sapa la yang menunggu tu.......
hihihiii..........
tunggu jangan tak tunggu.....


celamat ali layeeeee........

rena said...

dotter..
thanks for visiting. jemput datang lagi.
selamat hari raya!!

azhar..
saya tunggu siapa? nanti 7 bulan dari sekarang saya bagitahu..
selamat hari raya!!

wira nordin..
bukan saja malam.. sampai tidur pun saya senyum. hihihi
selamat hari raya!!

pegawai..
selamat hari raya jugak untuk kamu!!

jinggo..
hehehe..
selamat hari raya!!

Nezjoe said...

argh!
jawab kt bawah..then baru sedar, u dah bagi jwpan kt sini
demn

cik rena, mari kita merindu bersama!
:D
huhuhu

SELAMAT HARI RAYA!

Wira Nordin said...

wak..slmt raya ye

miss_tree said...

Salam Eid Mubarak..Ampun+maaf andai ada salah&silap atau terkasar bahasa..Semoga Eid ini dipenuhi kegembiraan & penuh berkat. Amin.

nelly berry said...

slamat hari raya.

balik kampung?
have a safe journey.
enjoy the Raya!

mitak duit raya bole?

rena said...

nezjoe..
merindu bersama? hehehe..
jom!! selamat hari raya jugak utk kamu

wira nordin..
selamat hari raya jugak wak!!

miss_tree..
terima kasih. selamat hari raya jugak untuk kamu.

nelle berry..
thanks. selamat hari raya jugak untuk kamu. duit raya? salam dan cium tangan saya dulu.. hihihi..