Wednesday, October 10, 2007

jawab tag miss_tree!!

5 MAKANAN YANG SAYA RASA NAK MAKAN SEKARANG JUGAK
sup ayam
sup ikan bulat2 (isi ikan tenggiri )
tomyam
mihun kungfu kedai sarang burung (kedai ni x de nama sebenarnya. tapi tokey kedai ni suka gantung sarang burung bnyk2 kat kedai dia)
eskrim Tropicana (ala.. yang luar tu perisa lime n kat dalam tu vanilla) semalam beli but lupa nak makan

5 MAKANAN YANG SAYA NAK MAKAN UNTUK SARAPAN
nasi goreng bonda
roti bakar sapu garlic butter
susu perisa pisang
bubur ayam mcD
twiggies coklat yang disapu dengan eskrim vanilla

5 MAKANAN YANG SAYA AKAN BELI UNTUK BUKA PUASA HARI NI
ayam panggang
kerabu mangga
pudding roti bakar
air peel fresh
coklat smarties

sekian, terima kasih

4 comments:

amrin said...

nice writing..
keep on blogging
saya pasti selalu datang sini
selamat hari raya

Nezjoe said...

saya dah makan somtam 3 bungkus!
hoho
:P

Nezjoe said...

eskrim Tropicana (ala.. yang luar tu perisa lime n kat dalam tu vanilla) <-----kalau pernah igt dgn entri saya dulu, inilah benda yg boleh buat saya addict!

rena said...

amrin..
thanks. pls come again.
kamu sememangnya selalu dialu-alukan disini. anggap saja saya sudah menyiapkan belon berwarna warni untuk kamu disini..

nezjoe..
somtam lagi.. saje buat saya dengki. siap kamu nanti!!!

nezjoe lagi..
hahaha.. kamu juga pernah addict dengan benda alah ini eh? hahaha lagi..