Tuesday, October 23, 2007

Haagen-Dazs!!

saya mula kenal Haagen-Dazs tahun 2000.
antara teman yang setia dengan saya hingga sekarang
untuk hampir tujuh tahun ini, rasanya tak pernah berubah
masih tetap buat saya tersenyum walaupun hati saya tercalar dan luka-luka parah
masih tetap buat saya tertawa meskipun di mata saya bertakung air jernih
masih tetap buat saya nampak pelangi meskipun waktu itu hujan ribut

tapi Haagen-Dazs sabtu lepas..
bukan saja buat saya saya tersenyum
bukan saja buat saya tertawa
bukan saja buat saya nampak pelangi

Haagen-Dazs sebtu lepas..
lebih dari itu

rasanya sedikit berubah.. tapi lebih sedap!!!
bukan kerana 'newly improved recipe '
tapi kerana atmosfera waktu itu

atmosfera??
hmm.. tak mengapa..

sebenarnya..
saya cuma ingin nyatakan
Haagen-Dazs sabtu lepas adalah yang paling sedap pernah saya makan
itu saja!!

7 comments:

Azhar Ahmad said...

Huhuhu, makan apaun sedap, jika dengan si dia bukan?

13may said...

wah! anda sedang bahagia nampaknya :)

- G O R O - said...

makan aiskerim mahal tue...

"Acik bagi aiskerim perasa milo satu"

Aan Andes said...

Haagen Dazs dgn lelaki comel? Arghhhh kalau ngan kitaorg asyik bz je tak sempat nak jumpa :p

Pegawai Khalwat said...

Eleehhh..... Haagen Dazs free la tu. Sebab tu sedap dari biasa.

Kan? Kan? Kan?

kamaruladli said...

hahaha... mkn dgn bf mmg ar best!

Wira Nordin said...

nnt jgn lupa ajak saya ye pulak
*wink