Wednesday, October 10, 2007

entri khas syawal

esok saya mula cuti. hingga selasa. maka tiada entri sehingga waktu itu.
untuk kamu semua.. Selamat Hari Raya yer
tapi sebelum itu.. selamat menjalani hari-hari terakhir di bulan Ramadhan
maaf andai ada salah silap terutamanya dalam entri-entri blog ini mahupun di luar daripada dunia blog ini yang menyinggung kamu semua.
jumpa lagi..
saya mula kerja 17 October 2007. seminggu dari sekarang.
kepada kamu yang sudi menghantar e-card hari raya..
kepada kamu yang sudi menghantar sms hari raya..
kepada kamu yang sudi menghantar kad hari raya..
kepada kamu yang sudi menelefon untuk mengucapkan selamat hari raya..
kepada kamu yang masih sudi memberikan saya duit raya..
kepada kamu yang sudi menghantar emel..
terima kasih banyak-banyak. saya takkan lupa usaha baik kamu ini.
info terkini: baju raya saya tahun ini warna merah. (read: saya pun masih kurang percaya dengan pemilihan warna ini)

3 comments:

jinggo said...

camat ari laya......

Nezjoe said...

selamat hari raya u
:D
sorry..hari ni saya mcm 'terindu' dengan kamu
hehehe

rena said...

jinggo..
selamat hari raya

nezjoe..
rindu saya?
tak perlu minta maaf
saya yang perlu ucap terima kasih
:)