Friday, June 08, 2007

bahan terbuang

baru sahaja menghantar surat perletakan jawatan saya. notis sebulan itu hanya dibaca sekali imbas oleh bos saya. tidak banyak yang dia perkatakan selepas itu. umpama perletakan jawatan saya ini lansung tiada kesan bagi dia. huhuhu.. ternyata. ramalan saya benar belaka. saya ini umpama bahan terbuang yang tidak boleh dikitar semula.

8 comments:

mat jan said...

hooorayy!!!
at last kan??
kan aku dah kata..
ko jer yang tak nak cayer..

chot said...

dah standby kerja baru ke sebelum letak tender tu?

NezJoe said...

kamu bertukar angin ke mana pula?

semoga sukses selalu!

jinggo said...

alah lantak la ngan bos tu....
memang kebanyakan bos macam tu....
bukan dia tak hargai kita...
tapi dia takut ego dia jatuh....
sebap tu dia buat tak tau.....
tapi dalam hati sapa tau....
ego bos la katakan.......

butaseni said...

laaaaaaa nak berenti?
lepas ni tak leh ronda PS dan mkn Mcd dalam masa sejam lagi dah lah?

rena said...

jan..
bukan tak pecaye, tapi tak nak berharap sangat. tapi, thankx yer!!

chot..
dah. saya ambil offer letter kompeni baru dulu baru hantar surat resign.

nezjoe..
saya nak pergi curik bandwidth. hehehe..

jinggo..
hmm.. mcm tu eh?
tak mengapalah. nanti pasti ada pengganti yang lebih baik dari saya.

butaseni..
begitulah nampaknya. saya pasti akan rindukan PS, McD dan juga kedai gunting rambut yang murah itu.

tegezoot said...

Mana pun bleh idup, janji kita ihklas!

rena said...

tegezoot..
setuju dengan kamu. cuma kadang-kadang perit juga bila ikhlas kita dipandang serong. sabar itu perlu..