Friday, May 25, 2007

valentine yang tidak melompat turun

pagi tadi, seorang rakan bertanyakan saya. tentang valentine. entah apa mimpinya, bulan februari sudah lama lepas. mungkin kerana jambangan bunga yang saya terima beserta dengan seikat laici dari nawal.

dia : february ari tu, u sambut valentine tak?
saya : tak.
dia : why?
saya : sebab valentine tak lompat turun pun. macam mana I nak sambut.

saya tak tahu samada dia paham atau tidak apa yang saya cakapkan sebab selepas itu dia terus senyap dan berlalu.

saya tahu, dia mengharapkan jawapan "owh.. i dah clash dengan boyfren i" ataupun "i dah tak sehaluan dengan dia" ataupun " i dah clash dengan dia. sbb masa tu i dah jatuh cinta dengan orang lain"

hohoho.. maaf ye kakak.. cubaan tidak berjaya. sila cuba lagi!!

saya ada tiket teater Terra Arata yang berlansung Sabtu ini. saya betul-betul ingin pergi. tapi, saya tiada nawal. saya rindu nawal.

12 comments:

nawal said...

hmm..
baru tahu merindu..
jgn rindu aku bnyk2 sgt..
nanti org lain dah tak bleh nak rindu aku..

cunny funt said...

nah amik ni. hehe. tak tau sedap ke tak lagu ni. tak penah dengar pong.


Valentine
Belinda Carlisle

I made a rule about you
I made a plan
For getting my feet back on the ground
Bury my face in clouds
For hours on end
But time only flies when you're around

It was cold and dark, the last time I saw you
Your hair was long and falling in your eyes
You said my hands were warm and that I was special to you

Valentine
You know that I'm
Fighting this love in vain
The sun's been shining for a week
But it just feels like rain

Valentine
I know that you're not mine
You're somebody else's flame
But when those hearts and flowers fade
Oh my darlin' look my way (yeah...)

You say it's complicated
But baby you're wrong
There nothing more obvious to me
(That) we're on a trip together
thirty-three thousand light years long
and I'm, I'm hurting so bad 'cause you don't see
The night you walked me home I gave you a picture
Of Eden's trees falling to the ground
And now I feel
I feel like your perfect stranger
Without You

Valentine
You know that I'm
Fighting for this love in vain
The sun's been shining for a week
But it just feels like rain

Valentine
I know you're not mine
And I don't know why you stay
But when those hearts and flowers fade
Oh my darlin' look my way (yeah...)

tegezoot said...

minat teater? saya, butaseni, pegawaikhalwat,jinggo,crunchyahcock dan ada la dua tiga org lagi semua budak teater kat penang. Satu lagi Info, bulan Julai adalah bulan Festival Teater kat penang.

kamarul said...

dia tak faham takpe, aku faham. oleh itu aku nak gelak.
wahahahaha!

tegezoot said...

nawal aku teka ko mesti manja! sama saja dengan rena

butaseni said...

ha nawal? :( siapa nawal? :(

jinggo said...

wahai RENA........
rindu-rindu lah selagi boleh.....

NezJoe said...

Bercakap pasal rindu..
saya memang rindu dgn dia..
hhehehehhehe
:D

"valentine"- event yang over rated!

rena said...

cunny funt..
sedihnya lagu ni. nanti saya cuba cari mp3nya.

tegezoot..
suka!! dulu waktu di usm rajin juga menonton teater student fakulti seni. tapi sekarang, saya tiada kawan yang sealiran. nanti kalau saya lapang, saya turun penang Julai ini.

kamarul..
mari kita gelak sama-sama
hahahaha!!!

tegezoot lagi..
nawal manja?? huhuhu..

butaseni..
nawal ini teman saya. saya mula kenal dia waktu matrikulasi. dia senior saya sebenarnya. mungkin sebab itu dia merasakan dia ini otai.

jinggo..
saya rindu semua orang yang rindu saya. juga semua orang yang saya ingin rindu biarpun mereka tidak rindu saya.

nezjoe..
kamu ini..
erm.. muka merah lagi??

crunchyahcock said...

butaseni mcm jeles je rena... haip!

butaseni said...

salam,
nak meramaikan majlis sekali lagi hehehe

jinggo said...

ada satu pertanyaan.........
valentine tu apaaaa........?????