Saturday, May 19, 2007

setahun II

sebagai memenuhi janji.. saya sudah penuhkan entri setahun itu.

16 comments:

tegezoot said...

macam mana kamu suka... macam tu juga kami suka... sebab kita akan suka dan terus suka dengan semua!

d.yan said...

bila nk buat celebration ?

crunchyahcock said...

lokasi? kalu kat penang.. buta seni, pegawai khalwat, paranormal, jinggo & saya akan belanja mkn tuk meraikan ulang tahun blog awak! kita guna duit pegawai...dia kaya tapi mintak kat saya RM10..huhuhu!!

butaseni said...

selagi terdaya...teruskan usaha anda.

rena said...

tegezoot..
'akan suka dan terus suka'
saya suka ayat ini..

d.yan..
celebration??
haha.. hutang awk nk belanja saya sempena brthday sy thun lepas pun msh blum berbayar.. (jgn ingat saya lupa..)

crunchyahcock..
penang??..
sudah hampir 2 tahun saya tidak ke sana. hmm, tambang bas saya siapa mahu belanja?

butaseni..
terima kasih :)

Radenputri said...

Baru singgah...bagus tulisannya... teruskan menulis ya...

NezJoe said...

kita celebrtae je kat dalam ni!

:D

rena said...

radenputri..
terima kasih. nanti datang lagi ya..

nezjoe..
mana-mana pun boleh :)
kamu belikan kek ya..
dengan lilin nan sebatang.
saya mahu kek coklat dengan krim vanilla yang membuak-buak.

Pegawai Khalwat said...

Jgn pedulikan crucnhyahcock yang gatal nak berbini tu.

Anyway, tahniah!

Jimat kerana lilinnya satu.

Lagi jimat kalau buat pulut kuning.

crunchyahcock said...

rena...bulan depan bulan teater.. ajak kengkawan dtg kami menanti,
tambang rm27 jer.. masuk blog pegawai khalwat for info

crunchyahcock said...

pk;
mana2 blog... aku jugak yg kena!!

rena said...

pegawai..
terima kasih. tapi pulut kuning kena ada rendang ayam, kena ada telur goreng yang dipotong halus.

crunchyahcock..
macam menarik.

jinggo said...

pulut kuning,rendang ayam, telor goreng....
eerrmmm sedapppp nyaaa......

crunchyahcock said...

mana pulut kunin??? latok sulah tungu lame wooo... ini machiam x mo kasi nomot loh!!!

rena said...

mintak no ic pun kedekut!!

crunchyahcock said...

lalu latok menjawab..".. nomot i/c lu pigi jbtn pendaftaran loh..."