Wednesday, May 30, 2007

lunch 1 jam saya

ini ialah senarai aktiviti-aktiviti yang saya buat waktu lunch hari ini

1. potong rambut di salon yang mengadakan promosi. hanya rm9.90. kini rambut saya pendek sependek pendeknya. lansung tak boleh diikat. macam zaman saya sekolah dahulu.

2. makan di mcDonald. hari ini menu saya ialah Mc Chicken dan air ribena.

3. tolong memilih mangga. kakak ofis saya suka beli mangga di petaling street. katanya murah. 7 biji rm10.

4. meninjau-ninjau harga t shirt-t shirt di petaling street. tak delah murah sangat. biasa jer..

5. singgah di 7e. beli aiskrim.

hmm.. itu saja saya kira.

16 comments:

kamarul said...

byk betul benda yang boleh dilakukan dalam masa satu jam.

rena said...

semuanya setempat. sebab itu boleh buat semuanya..

nawal said...

pendek lagi dear?
bukan hari itu baru saja potong pendek?
tak sayang rambut betul budak ni..

rena said...

hehehe..
yang dipotong pendek hari tu sudah panjang.. maka, tadi dipotong lagi.
ala..tak pe, nanti dia panjang balik.

me tau.. u jeles sebenarnya. hahaha..

butaseni said...

semua tu dlm 1 jam?
i think u can stop the time.
saya nak tunggu mamak goreng mee pun dah 40 minit:(

rena said...

butaseni..
i can't stop the time
but i'm pretty good in playing around with the time
hehe..

nawal said...

jeles jugak..
kalau tak kerana my big day is so soon. sure me pun join sama.

anyway..
saper lagi comel skang? u ke i?

NezJoe said...

potong pendek ada sampai dua inci?!
saya suka
(kamu faham kan?!)
hihihihi

tegezoot said...

Perempuan memang pandai dalam mengaturkan masa!

Betul ke statement aku nih?

Rambut ko pendek???

Hmmm...

m i n e r a l . . . said...

menyampuk jap bole ? :)

seronoknya dlm satu jam byk benda bole buat...kena pulak one stop centre dekat...

sy suka membaca jika ada masa satu jam yg sgt-sgt terluang. tp x pernah ade kesempatan pun. [alasan lagi]

jinggo said...

mcDonald......
aiskrim.......
sedaaaappppp........
mangga....
tu pon sedap...........
semuanya sedap..........

crunchyahcock said...

ai jinggo.... ejas nmpk!

rena said...

nawal..
bersanding rambut pendek? alaa.. wig kan ada.

nezjoe..
tak sampai 2 inci. tapi saya faham apa yang kamu perkatakan. sangat-sangat faham.

tegezoot..
yer, rambut saya pendek.
dengan rambut pendek ini, saya rasa saya bukan lagi budak manja. tapi lebih kepada budak nakal. hohoho..

mineral..
nak menyampuk lama-lama pun boleh.
banyak-banyak kali pun bagus jugak..
sila.. sila..

jinggo..
sundae Shrek mcD juga sedap. dah cuba?

crunchyahcock..
haip!!

jinggo said...

rena oiiiii.......
kalau pasai makan aku dulu.....
aku dah cuba memang sedap....
dengan jely hijau kat atas tu....
eermmmm sedappp.....

alo crunchy....
aku bukan pemburu cinta wanita macam hang............

rena said...

jinggo..
hehe, ada satu yang kamu belum cuba.
nasi goreng bonda saya!!!

jinggo said...

aaiaiiiyaaaa.......
nasi goleng lagi oooooo......
macam mana mau cuba.......
aku makan nasi goreg bondaku pon sodap jugak...........
buat la kenduri nasi goreng.....
ajak kami ramai2.....
insyallah kalau ada masa kami datang........